FAQ Hotel Reservation | Trip.bg


Изберете FAQ категория:
Резервация на самолетни билети
Резервация на хотел

Резервация на хотел

Извършване на резервация

1.Как да резервирам стая?

Нашия резервационен процес е много улеснен.
- Изберете желания град, дати на пристигане и заминаване и брой на гостите.
- Натиснете "Search" за да намерите всички налични хотели. На екрана ще се появи списък с хотели (само тези със свободни стаи на определените дати) .
- За да видите повече информация за даден хотел, кликнете върху бутона "More Info".
- След като хотелите са показани на екрана за избиране, ще можете да избирате тарифи и стаи според вашите изисквания след което изберете описанието и натиснете "Continue" от дясната страна на екрана, за да продължите.
- След като сте избрали стая, ще достигнете до страницата "Reservation Customer Info", където трябва да попълните съответните полета за резервация. Уверете се че вашето име и е-мейл са изписани коректно. След като попълните необходимата информация, натиснете "Continue".
- Ако информацията е попълнена коректно на страницата "Reservation Customer Info" ще достигнете до страницата "Payment Details" (детайли за плащане) където ще можете да прегледате информацията, която сте избрали преди да платите с кредитната си карта. Уверете се че вашата лична информация е коректна и датите са верни, както и избраната стая и хотел.
- Попълнете данните на кредитната карта по-долу в страницата "Payment Details" и натиснете "Book" за да завършите вашата резервация.
- Вашата резервация ще бъде потвърдена чрез е-мейл. Ако се нуждаете от допълнителна кореспонденция, агент от Обслужване на клиенти ще ви отговори с е-мейл или телефонно обаждане в рамките на 24 часа.

2.Мога ли да резервирам повече от една стая?

Да. Можете да резервирате до 4 стаи наведнъж

3. Безопасно ли е да използвам своята кредитна карта?

Да. Сигурността на транзакцията е с висок приоритет за нашата компания. За да осигурим сигурността на вашата транзакция използваме сървър за сигурност (SSL 128 bit), койкто криптира номера на кредитната карта и го декриптира в неизползваема форма. Процеса на криптиране е сертифициран от Thawte и информацията за вашата кредитна карта се използва само от финансовата институция извършваща превода. Нашият начин на плащане включва 3D технология за сигурност сертифицирана от VISA и MasterCard. Нашият персонал няма достъп до детайлите на вашата карта и също така не се запазват в нашата система по никакъв начин.

4. Кои кредитни карти се приемат за он-лайн плащане?

VISA и MasterCard, както и дебитни карти от същите компании като VISA Electron.

5.Номерът на кредитната ми карта е верен, но системата не го приема. Защо?

Съществуват няколко вероятности:
-Конкретната кредитна карта не може да бъде използвана за он-лайн плащания през нашият уеб сайт.
-Валидността на кредитната карта изтича преди датата на резервацията.
-Достигнали сте кредитния си лимит.
-Има компютърна грешка.

Моля проверете информацията по горе и опитайте отново. Ако се нуждаете от помощ моля свържете се с нас на hotels@trip.bg

6.Кога ще бъда таксуван за моята хотелска резервация?

За някои хотели Вие ще бъдете таксувани в момента на извършване на резервацията.За други, ще се очаква да платите директно по време на престоя си. Моля, проверете на  страницата с подробности или в е-мейла за потвърждение.

7. Мога ли да избера точното положение на моята стая (етаж, близо до басейн, и тн.)?

Ако хотелът разполага със специалните изисквания ще може да ги изберете по време на попълване на формулярът за резервация. Персоналът на хотела ще направи всичко възможно, за да отговори на вашите нужди. Все пак, ние не можем да гарантираме, че вашите преференции ще бъдат изпълнени тъй като това зависи и от заетостта на хотела в датата на пристигане.

8. Как се определя цената - за нощ или на човек?

-На страницата "Hotels Result Page" офертата е изписана за стая и ден (обикновено отговаряйки на най-евтината налична оферта)
- На страницата "Hotel Information" се показват всички оферти започвайки с най-евтината и цените са указани по типа стая за това те отговарят на класа стая (за ден и общо).

Данъците и таксите са включени, освен ако не е предвидено друго в конкретните Правила за Оферти. Допълнителни хора, деца, разгъваеми легла и други може да са обект на допълнително таксуване.

9. Има ли специални намаления?

Много от включените хотели предлагат "Special Internet Rates" за нашите клиенти. Тези оферти предлагат значителни намаления. На страницата с резултати за хотели ще можете да изберете опцията "Промо цени на първо място" и да прегледате всички хотели, предлагащи преференциални цени за датите които сте избрали.

10. Има ли списък за чакащи, за заетите хотели?

Не, няма такъв списък. Ако хотела не е представен в резултатите тогава не можете да го резервирате или да се включите в списък за чакащи.

Потвърждаване на резервация

11. Какво става, когато направя резервация?

След като сте въвели детайлите на вашата кредитна карта на страницата на "Payment Details" ще отидете автоматично на друг екран където ще е исписан номера на вашата резервация. Трябва да запазите номера на резервацията, защото ще ви е нужен при комуникация с нас. Допълнително ви информираме, че всички резервации се потвърждават автоматично (най-късно до 30 минути), чрез е-мейл съдържащ вашия резервационен номер. В края на потвърждаващото писмо което ще получите по е-мейл ще бъдат посочени името на доставчика (например hotelbeds.com, youtravel.com т.н.), както и код на доставчика (Provider Code), който може да бъде използван по време на чекирането ви в хотела.

12. Нямам време да чакам потврърждение. Какво трябва да направя?

Обикновено повечето резервации се извършват мигновенно. Ще бъдете исвестени относно вашата резервация в рамките на 30 минути. Ако се появи някакво забавяне моля свържете се с нас на е-мейл hotels@trip.bg или на телефон +30-210-8229144. Ако имате специална молба или молба за модифициране ще бъдете пренасочени към отдела за обслужване на клиенти, които ще Ви обърнат необходимото внимание.

13. Кога ще бъде информиран хотела за моята резервация?

Обикновено хотелът се известява, най-късно до 48 часа от момента на вашата резервация. Ако желаете да се свържете с хотела, за да препотвърдите вашата резервация, трябва да предоставите името, което е изписано в края на потвърждението което сте получили по е-мейл, както и съответния код за резервация, който доставчикът е предоставил (код на доставчик).(пр. Expedia, 69008797 ) 

14. След като съм направил резервация, ще получа ли писмено потвърждение от хотела?

Не. Потвърждението което получавате по е-мейл, е от trip.bg и съдържа цялата необходима информация. Показва резервационният Ви номер, информация за хотела, тарифи и тип на резервираните стаи, кода на доставчика, както и политиката за анулиране на резервации на хотела.

15.Какво трябва да направя ако не получа потвърждение по е-мейл след извършването на резервацията ми?

Като цяло, потвържденията се изпращат в рамките на 30 минути след извършване на резервацията, въпреки че понякога може да отнеме няколко часа, за да получите е-мейл за потвърждение. Моля, уверете се, че сте прегледали и папката за спам. Може да се наложи да добавите този сайт в списъка с "позволени" податели, за да получавате електронни съобщения за потвърждение и информация за бъдещи резервации. В случай, че имате нужда от допълнителна помощ, моля свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.

16.Как мога да променя моята хотелска резервация?

Най-добрият начин да промените резервацията си е като ни изпратите е-мейл на hotels@trip.bg. Нашите представители от отдел  обслужване на клиенти ще ви помогнат да намерите алтернативни видове стаи, дати, или хотели, за да си осигурите престой, съответстващ на Вашите нужди.

17.Ако променя хотелска резервация, ще получа ли същата цена?

Цените и наличността са обект на промяна, така че е възможно тарифите да бъдат различни от тези на оригиналната Ви резервация.

Анулиране на резервация 

18. Каква е политиката при анулиране на моята резервация?

Политиката на анулиране на всеки хотел е показана при последната стъпка от процеса по резервиране точно преди да въведете данните на кредитната карта, както и в е-мейла за потвърждение на вашата резервация. Повечето хотели биха ви таксували с такса за 1 вечер престой, ако анулирате 24 до 72 часа преди датата на пристигане. Това са общи правила; затова ви съветваме да четете внимателно политиката на анулиране на резервация, която се готвите да направите. Трябва да имате в предвид, че политиката на анулиране на хотелите е много стриктна по време на пиковите сезони. Има и хотели, които не приемат анулирания след завършванев на резервационния процес за някой от типа стаи особено тези предоставени на специални оферти (невъзстановяеми тарифи). Моля имайте в предвид, че допълнително към посочените по-горе услуги има такса от 10 евро от trip.bg за модификация или анулиране на резервация.

19. Как да анулирам резервация?

Има 3 начина на анулиране

Използвайте Промени/Анулирай резервация връзката предоставена на:

1.Заглавната страница.
2.Потвърждението получено по е-мейл
3.The Success Page
и следвайте описаната процедура.

20. Ще получа ли възстановяване на сумата за моето анулиране и кога?

В случай, че имате право да получите възстановяване на сумата въз основа на политиката за анулиране на хотела за конкретната резервация, моля имайте предвид, че молбата за възстановяване се издава в момента, в който реализирате анулирането. Моля отбележете, че процеса на възстановяване може да отнеме до 30 дни от датата на анулиране, която се вижда в профила Ви. Моля да имате предвид, че възстановяване не се реализира за невъзвръщаеми резервации.

Разни

21. Кой е най-разпространения тип стаи?

Има 2 различни видове категоризиране, които можете да срещнете. Първият се отнася до типа стаи (Пр. стандартна, студио, лукс и тн.) докато втория тип е според броя на хората, които помещава (единична, двойна, тройна и тн.)

СТАНДАРТНИ стаи обикновено представляват основния тип стая на хотел, който осигурява основни удобства и предлага стандартни услуги.

SUPERIOR ( в някои хотели се среща като "executive") стаите са по-добри от стандартните стаи по отношение на размера, качеството и обзавеждане на предлаганите услуги. Друг разграничаващ елемент между стандартните и Superior е предлаганата гледка от стаите.

ЛУКСОЗНИ са третия тип стаи. Те са най-елегантите и най-добрите стаи, които можете да намерите в хотела. Стаите са по добри от останалите два типа по отношение на размер, изглед, обзавеждане, услуги и тн.

Освен описаният тип стаи, има хотели които предлагат апартаменти. Апартаменити се делят на малки апартаменти и големи апартаменти.
Junior Suite Обикновено е доста голяма стая с отделен хол, докато в някои случаи спалнята е отделена от останалата част на стаята с врата или с някакъв разделител, който не разделя 2 места напълно.
Suite е голяма пространствена стая с 2 отделни стаи (1 спалня и хол), които са разделени с врата. Моля имайте в предвид, че много хотели дефинират като апартамент всяка стая, която има диван или диван легло (разгъваем диван).

СТУДИА са стаи подобни на Junior Suites като размер, но са значително по-опростени. Характерно за студията е наличието на кухненско обзавеждане в стаята (малка кухня или кухненски бокс с приспособления за готвене). Този тип стая се предлага в по-нисък клас хотели, обикновено се като стаи под наем и крайбрежни квартири.
Апартаменти са подобни на студиата с една или 2 спални, броят им е посочен в описанието на стаята (Пр. 1-стаен апартамент, 2-стаен апартамент) и хол. И студиата и апартаментите обикновено предлагат една цена за стаята, независимо от броя на хората, които ще я използват (Пр. 2-4 човека 80 евро/на ден).

Някои други видове стаи, които можете да срещнете са:
Run of House което означава по-нисък клас стая, която представлява стандартна стая с лош или ограничен изглед, стандартна стая или в редки случаи стая от по-висок клас.
Economy Room или Promo е термин отнасящ се за стандартна стая, която е обявена на по-добра цена поради факта, че е малко по-малка от останалите стандартни стаи в хотела и има ограничен изглед.

Важно е да имате в предвид споменатите по горе описания на видовете стаи, но точното качество на предлаганите услуги, зависи от хотела, неговата категория и местоположение. Например стандартна стая в 5 звезден хотел може да предложи по-добри услуги от стая superior в 3 звезден хотел. Има случаи, в които типа стаи започват от типа superior.

Вторият начин за категоризиране на стаите зависи от броя на гостите във всяка стая, и се категоризират по следния начин: single (единична), double (двойна), triple (тройна), quadruple (четворна), и фамилни стаи.

В някои случаи двойните стаи могат да се продават от хотела като единични (Double for Single Use), което на практика е двойна стая предложена на по-ниска тарифа (средната между стандартна двойна и единична стая) за еднолична употреба.
Двойната стая се предлага с едно двойно легло (което е стандартната двойна стая) или 2 единични легла (twin room). Ако хотелът не може да ви осигури необходимата двойна стая тогава стаята ще бъде спомената като double/twin. Можете да изпратите вашите преференции, все пак няма да знаете дали вашата стая ще има 2 единични легла или единично тъй като това е въпрос на наличност и натовареност на хотела.

Моля, прочетете внимателно цялата информация, свързана с хотела и максималния брой на лицата, разрешен за всяка стая.

22. Какъв вид осбслужване се предлага?

След като резервацияата е извършена, ще ви бъде изпратен е-мейл с резервационен номер, който може да бъде използван за въпроси, които могат да възникнат относно вашата резервация. Нашите агенти от отдела за Обслужване на Клиенти ще ви помогнат незабавно. Всичко, което трябва да напрвите е да ни изпратите е-мейл на hotels@trip.bg или да ни се обадите на +359-2-4917177.

23. Търся хотел в Миконос. Можете ли да ми помогне?

За съжаление нашият отдел за Обслужване на клиенти не може да изпълни такава поръчка, поради големия обем на резервации. Моля, използвайте търсачката за избор на хотел, който отговаря на вашите потребности, сред повече от 130,000 хотели по целия свят.

24.Има ли услуга за превоз от и до летището?

Много хотели предлагат услуга за превоз от и до летището. Ако такава услуга се предлага, тогава ще е описана в "Hotel Information". Тази услуга в зависимост от хотела може да бъде предложена, безплатно или с допълнително таксуване. trip.bg не предлага услуга за превоз от и до летището. В случай, че желаете да използвате тази услуга, Вие ще трябва да се свържете с хотела след извършване на резервацията си, за да бъдете информирани за това.

25. Има ли наличен паркинг? Безплатен паркинг? Дългосрочен паркинг?

Повечето хотели предлагат безплатен паркинг за своите гости, но някои може и да ви таксуват. Дългосрочен паркинг се предлага по усмотрение на хотела. За повече информация можете да потърсите на уеб страницата на хотела.

26.Възможно ли е да взема и моят домашен любимец? Ще го позволи ли хотела?

Политиката за домашни любимци зависи от хотела. Ако хотелът, в който се опитвате да резервирате е представен като "Позволен за домашни любимци", моля свържете се с отдел " Обслужване на клиенти" за повече съдействие.

27. Настаняват ли се децата безплатно в хотела?

Обикновено първо дете до 12 години може да се настани безплатно в стаята на родителите си използвайки наличните легла. Ограниченията за възраст могат да варират според хотела. Точната информация за всеки хотел се намира на страницата "Hotels Information". Избирайки внимателно броя на децата и тяхната възраст, използвайки търсачката на trip.bg, резултатите, които ще се появят ще покажат и фамилните оферти на съответните тарифи.

28. Има ли налични разгъваеми легла/креватчета?

Повечето хотели предлагат разгъваеми легла и креватчета. Някои може да имат ограничения за типа стаи, в които да има разгъваемо легло. Обикновено стаите където може да бъде поставено допълнително легло са двойните. Качеството на тези легла варира според типа на хотела.

29. Къде мога да намеря упътване за да намеря хотела?

На страницата "Hotel Information" ще можете да намерите насоки, които ще Ви помогнат да намерите резервирания хотел. Обикновено тези насоки определят разстоянието от определена точка на предпочитание, често описанието е от летището до хотела. Допълнително на страницата "Hotel Information" на всеки хотел има карта указваща къде се намира хотела, както и знак указващ дистианцията до вашия хотел.

30. Включена ли е закуската в цената?

Много хотели предлагат безплатна закуска. Често закуската е континентална или понякога просто кафе и поничка. Ако закуската е включена ще бъде публикувана на страницата Hotels Information до информацията за типа стая (Пр. двойно легло закуска или двойна закуска).

Основните видове закуска предлагани от хотелите са следните:

Континентална закуска: Обикновено включва следното: филийки хляб, масло / конфитюр / мед, сирене, шунка, кроасани, сладкиши, рула, плодов сок, кафе / чай / шоколад / мляко.

Английска закуска: известна като пълна закуска, обикновено включва повечето или всичко от: зърнени храни, каши, плодове, кисело мляко, яйца с бекон, пържен хляб, конфитюр, чай и кафе.

Американска закуска: пържени или яйца на очи, бекон, колбаси, нарязан хляб с мармалад, желе и масло, палачинки със сироп, корнфлейкс или други зърнени храни, кафе или чай и сок от портокал или грейпфрут.

Бюфет: известна в България като Шведска маса включва: бъркани яйца, пържени картофи, бекон, наденица, шунка, говеждо месо, бисквити, английски кифли и гевреци. Обикновено има обособен кът за пресни плодове, плодови сокове, или асортимент от кафе, торти и други сладкарски изделия.

31. Каква е политиката на възстановяване на платената сума на trip.bg?

В случай на анулиране на резервация може да иматe възможност за пълно или частично възстановяване на сумата. Крайната сума която ще ви бъде върната зависи до голяма степен от политиката на хотела и съответните такси. Крайната сума, която се връща е цялата сума минус наказателните такси. Моля отбележете, че за всяка промяна или анулиране на резервация има допълнително таксуване от 10 евро от trip.bg. Възстановяването на сумата имайки в предвид споменатото по горе ще бъде извършено в рамките на 15-30 от датата на анулиране.

trip.bg се стреми да предоставя най-добрите възможни услуги на своите клиенти, за да отстрани и предоврати всички усложнения които касаят вашата резервация. Въпреки това, ние действаме само като независим представител осигуряващ услугите на:  въздушните превозвачи, коли под наем, хотели, свързани с пътуване или друг доставчик. Ето защо, ние нямаме контрол над персонала, оборудването, или работата на тези доставчици и не носим отговорност за евентуалните неудобства, телесни повреди, щети върху вашата собственост или други загуби, възникнали в резултат на неправомерни актове, пропуски, или неизпълнение от страна на доставчиците.

32.Как мога да получа разписка за моята резервация на хотел?

След като сте направили Вашата резервация, ние ще Ви изпратим е-мейл за потвърждение, който служи и като разписка. При освобождаване на стаята, вие ще получите разписка от хотела с подробно описание на всички допълнителни плащания, които може да сте направили по време на престоя си.

33.Хотелите имат ли изискванията за минимална възраст?

Да. Някои хотели може да имат ограничения за възраст за оставане в хотел. Например, някои хотели опериращи  казино, може да ограничат достъпа на гости под 21 години. Има хотели ползвани изключително от двойки, а някои ограничават деца до 16 годишна възраст. Обикновено тази информация е спомената в информацията за хотела. За повече разяснения Ви предлагаме да се свържете с отдела за Обслужване на клиенти на  trip.bg или да се свържете с хотела директно.