Начална страница
  • Резервации и плащания
    • Защо получавам съобщение за грешка, че няма място за цената, на която искам да резервирам?
    • Има ли такса за плащане с карта?
    • Как да закупя билет за нероденото ми дете?
    • Как мога да закупя билет за моето бебе?
    • Какво означава отстъпка при плащане?
    • Колко лица мога да резервирам едновременно?
    • Мога ли да закупя билет, ако нямам навършени 18 години?
    • Мога ли да направя резервация на дете, което пътува само?
    • Мога ли да получа фактура?
    • Не мога да използвам онлайн банкирането – защо?
    • Предишното ми търсене е запазено, защо не мога да го променя?
    • Трябва ли в резервацията да изпиша всичките си имена по паспорт?
  • Промени и анулирания
    • Nároky na náhradu podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004
    • Ако ме бяхте информирали, че ще ми възстановите сумата, как щеше да се случи това?
    • Анулиране за наем на автомобил?
    • Анулиране на хотел?
    • Във връзка с искания за обезщетение съгласно Регламент (ЕО) № 261/2004
    • Защо получих променено разписание за моето пътуване?
    • Изписах името си неправилно, мога ли да го променя?
    • Имате ли нужда от помощ с промяната на резервацията ви?
    • Искате да отмените полета си?
    • Как мога да отменя пътуването си, ако имам Защита срещу отмяна?
    • Как мога да презаверя билетите си, ако съм заявил услугата „Гъвкав билет“?
    • Как мога да съм сигурен, че времето на полета ми е актуално?
    • Как работи процесът на възстановяване на сумите?
    • Какво е „Такса за асистирана обработка“?
    • Какво трябва да проверя, преди да се свържа с вас?
    • Когато съм закупил услугата „Билет с възможност за промяна на резервация“, трябва ли да заплащам такса за промяна на резервацията?
    • Къде мога да видя статуса на средствата, които трябва да ми бъдат възстановени?
    • Мога ли да анулирам билета си, ако съм го закупил от нискотарифна авиокомпания?
    • Мога ли да отменя пътуването си, без да имам защита срещу отмяна?
    • Мога ли да променя името на билета си?
    • Мога ли да променя името на билета си?
    • Мога ли да променя резервацията за полет, хотел или автомобил под наем?
    • Мога ли да сменя полета или името/пътника, ако съм закупил билет от нискотарифна авиокомпания?
    • Новите времена, който получих въобще не са подходящи, какво да предприема?
  • Обратна връзка и оплаквания
    • Искам да направя коментари за пътуването си, когато се върне вкъщи, как да го направя ?
    • Какво трябва да направя, ако искам да подам оплакване във връзка с предоставянето на самолетни билети?
    • Не съм доволен от престоя в хотела, или колата под наем, мога ли да споделя моето мнение с вас?
    • Рекламации
  • Продукти и услуги
    • Ако нещо се случи по време на пътуването ми и имам направена пътна застраховка, с кого трябва да се свържа?
    • Защо хотелът е блокирал сума по сметката ми?
    • Как да се свържа с Вас?
    • Как мога да прекратя абонамента си за бюлетина?
    • Каква е политиката ви относно имейл адреса ми?
    • Какви са предимствата на Пакет Помощ?
    • Какво представлява „Защита срещу отмяна“?
    • Какво представлява мобилният план за пътуване?
    • Какво представлява услугата „Гъвкав билет“?
    • Какво трябва да знам за моята резервация за автомобил под наем?
    • Мога ли да резервирам специална храна, място на полета или да добавя своята карта от програмата за лоялни клиенти?
    • Мога ли да се свържа с „Обслужване на клиенти“ през Facebook?
    • Не съм получил своя ваучер за хотел/автомобил под наем, какво трябва да направя?
    • С кого да се свържа във връзка с хотелската ми резервация?
    • Hyperwallet
      • Does Hyperwallet cost anything extra?
      • How do I contact you?
      • I can’t access the form and verify my account on Hyperwallet; what should I do?
      • I've received an email saying I will receive my money via Hyperwallet; what happens now?
      • What is Hyperwallet?
      • What should I check before contacting you?
      • Why are you using Hyperwallet?
      • Why have I not received my refund yet?
    • Моята резервация
      • Винаги ли когато пътувам в чужбина ми трябват валиден паспорт и виза?
      • За какво трябва да внимавам, ако за двупосочното ми пътуване имам два отделни билета?
      • Как да разбера дали имам нужда от паспорт и виза за дестинацията, към която пътувам?
      • Как мога да намеря и отпечатам разписката си?
      • Как мога да съм сигурен/на, че имам достатъчно време за прекачване при междинни кацания?
      • Какви са правилата относно течности, лекарства, бебешка храна и специални диетични продукти в ръчния багаж?
      • Когато направих резервация за пътуване, не получих потвърждение по имейл, какво трябва да направя?
      • Колко багаж имам право да нося със себе си?
      • Къде мога да намеря билета си и какви документи трябва да нося със себе си по време на пътуването?
      • Летите ли с нискотарифна авиокомпания (напр. Ryanair, Wizzair, easyJet)?
      • Мога ли да закупя допълнително багаж или да добавя спортна екипировка към пътуването?
      • Мога ли да се възползвам само от част от пътуването ми, например да пропусна полета на отиване и да взема само полета на връщане?
      • Мога ли да се чекирам онлайн?
      • Може ли да взема домашен любимец при пътуването?
      • Направих резервация за полет през вас, но багажът ми беше загубен. Какво трябва да направя?
      • Нуждая се от съдействие по време на пътуването. Можете ли да ми помогнете?
      • Посочил съм грешен имейл адрес по време на резервацията и затова не получавам потвърждение – какво трябва да направя?
  • Предупреждения за пътуване
    • Ще ми бъдат ли възстановени парите, ако полетът ми е отменен?
    • Ще мога ли да получа автоматична резервация, ако полетът ми е отменен?

Често задавани въпроси

Тази страница съдържа отговори на най-често задаваните ни въпроси. Не можете да намерите това, което търсите? Моля, свържете се с нас чрез формуляра за контакт на нашата страница за контакт.


Резервации и плащания

Защо получавам съобщение за грешка, че няма място за цената, на която искам да резервирам?
Има ли такса за плащане с карта?
Как да закупя билет за нероденото ми дете?
Виж всички статии

Промени и анулирания

Nároky na náhradu podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004
Ако ме бяхте информирали, че ще ми възстановите сумата, как щеше да се случи това?
Анулиране за наем на автомобил?
Виж всички статии

Обратна връзка и оплаквания

Искам да направя коментари за пътуването си, когато се върне вкъщи, как да го направя ?
Какво трябва да направя, ако искам да подам оплакване във връзка с предоставянето на самолетни билети?
Не съм доволен от престоя в хотела, или колата под наем, мога ли да споделя моето мнение с вас?
Виж всички статии

Продукти и услуги

Ако нещо се случи по време на пътуването ми и имам направена пътна застраховка, с кого трябва да се свържа?
Защо хотелът е блокирал сума по сметката ми?
Как да се свържа с Вас?
Виж всички статии

Предупреждения за пътуване

Ще ми бъдат ли възстановени парите, ако полетът ми е отменен?
Ще мога ли да получа автоматична резервация, ако полетът ми е отменен?
Виж всички статии
Footer logotype
Footer shelf logotype Powered by Shelf